Reparatieaanvraag

Op deze pagina vindt u alle informatie over onze reparatievoorwaarden en het indienen van reparatieaanvragen.

Naar reparatieformulier

Reparatievoorwaarden Van den Borne

  1. Voor het in behandeling nemen van een reparatieaanvraag dient een kopie van de factuur up te loaden en het online reparatieformulier, geheel ingevuld te worden. Zodra deze documenten ontvangen zijn krijgt u een referentienummer waarmee u het product aan ons kan toezenden.
  2. De artikelen die ter reparatie retour worden gehaald, dienen dusdanig te worden verpakt dat het artikel onbeschadigd wordt aangeleverd. De verantwoordelijkheid hiervoor ligt bij de afzender.
  3. Na ontvangst en beoordeling van het defecte product zal Van den Borne u informeren over de vervolgprocedure.

Reparatieformulier

Om een reparatieaanvraag zo soepel en efficiënt mogelijk te kunnen afhandelen vragen we u het onderstaande formulier volledig in te vullen. U stuurt het artikel op eigen kosten naar:

Van den Borne B.V.
T.a.v. Service afdeling
John F. Kennedylaan 79
5555 XC Valkenswaard
Nederland

Om uw reparatieaanvraag snel en vakkundig te kunnen uitvoeren is deze informatie essentieel, dus zonder dit formulier kunnen wij uw reparatieaanvraag niet in behandeling nemen.

Datum (*):


Velden met een (*) zijn verplicht.
Je gegevens worden versleuteld verzonden via een SSL-verbinding.

Denk bij klachtomschrijving aan het volgende:
  • Geef a.u.b. een duidelijke en uitgebreide omschrijving ( “doet het niet” of “defect” is niet duidelijk).
  • Foutboodschappen, draaiuren en aansluitgegevens zijn belangrijke data voor een goede analyse.
  • Wanneer en onder welke omstandigheden trad de klacht op?
  • Is de klacht repeteerbaar aanwezig of af en toe? Bij welke frequentie?
  • Voeg eventueel een schema, foto of tekening toe om e.e.a. te verduidelijken.

Terug naar Service

Terug